Странице

понедељак, 24. јун 2013.

LEGALNA PREVARA: Online brokerske kuće ( FOREX )


Već duže vreme razmišljam da napišem jedan članak u kome ću objasniti kako funkcioniše sistem online brokerskih kuća (žargonski pozanto kao FOREX). U daljem tekstu ću detaljno objasniti svaki segment funkcionisanja ovakvih brokerskih kuća. Voleo bih da vam objasnim sve ovo u dve reči, ali nakon pročitanog celog teksta shvatićete zašto je nemoguće sve ovo reći u dve reči.

NAPOMENA:


  1. Nisam toliko vešt u stilizovanju rečenica, tako da nemojte da mi zamerite neke propuste.
  2. Molim vas da imate razumevanja i pročitate ceo tekst, jer vrlo lako možete i sami da upadnete u ovakvu prevaru.
  3. Ovde ću govoriti o primerima kako online brokerske kuće "izvlače" novac od klijenata. Postoje nezavisni online brokeri sa kojima u dogovoru možete sklopiti ugovor o zastupanju gde ćete definisati da njihova provizija bude procenat od vašeg profita. Ukoliko želite da trgujete savetujem vam da izaberete ovu opciju i zaobidjete kompanije koje će vam pojesti sav novac. Mada, moj najiskreniji savet vam je da se ne bavite trgovanjem na berzi, jer pre svega nije to za svakoga, pored novca možete da izgubite i živce.

Kako znam da su online brokerske kuće prevara?


Kroz rad za jednu ovakvu kompaniju, napredovao sam do najvišeg nivoa. Jedan sam od retkih koji je to uspeo za tako kratak vremenski rok. Samim tim sam mnogo lakše imao uvid u celo funkcionisanje kompanije Markets.com , tako i Serbia Trading. Uz svoje predhodno znanje o trgovini na berzama već u prvom periodu sam uočio neke stvari koje mi nisu bile logične. Na većinu pitanja koja sam postavljao nadređenima nisam dobijao potpune odgovore, a na neka pitanja još uvek nisam dobio ni delimičan odgovor.


Kako sve funkcioniše?

U daljem tekstu objasniću nekoliko načina kako funkcionišu online brokerske kuće i njihove "ćerke" kompanije.

Sve online brokerske kuće koje operiraju na teritoriji cele EX-YU, opriraju i širom sveta.
Navešću neke od najpoznatijih i najzastupljenijih online brokerskih kuća koje su na teritoriji EX-YU.

1. www.Markets.com
2. www.VictoriumTrade.com *- www.SerbiaTrading.rs **
3. www.AdmiralMarkets.com
4. www.AvaFX.com
5. www.eToro.com
6. www.forextrade.rs
7. www.FXLider.rs
8. www.PaxForex.com
9. www.Plus500.com
 ***
 ****
 *****
(1) * - Victorium Trade je neformalan naziv za deo Serbia Trading-a koji se isključivo bavi zemljama bivše Jugoslavije koji ne uključuje Srbiju. Među zaposlenima nazivan INTERNACIONALNA KANCELARIJA.
(2)** - Serbia Trading, zajedno sa svojom neformalnom kancelarijom Victorium Trade spadaju pod telemarketingšku kompaniju koja svoje usluge pruža on line brokerskoj kući Markets.com. OVDE možete pogledati na zvaničnom sajtu Agencije za privredne registre detalje o ovoj kompaniji.
(3)*** - Ovaj spisak bi mogao da ide u nedogled jer matične online brokerske kuće koriste razna imena kako bi se uvek predstavljali kao novi na tržištu.
(4) **** Sve ove kompanije  (sem kompanija za telemarketing) su registrovane u off-shore zonama zbog mekih zakonskih regulativa i oslobađanja dela ili celog poreza.
-----------------------------------------------------------------------------------------------------------

Kako biste lakše shvatili  ceo koncept svega ovoga ukratko ću reći da ovakav sistem funkcioniše po principu kladionica. Kako?

Sada ću vam navesti jedan od načina kako se dolazi do klijenata i kako izgleda samo trgovanje.

Iz agencije za telemarketing kontaktiraju se potencijalni klijenti, kako telefonom isto tako i elektronskom poštom. Kontakti potencijalnih klijenata se dobijaju u bazama podataka koje se kupuju (nelegalno, naravno, uprkos Zakonu o zaštiti podataka o ličnosti) ili se prave iz otvorenih telefonskih imenika, oglasa pa cak i samom internet pretragom. Baze podataka se kupuju kako od fizičkih tako i od pravnih lica (po ovom principu funkcioniše većina telemarketingških agencija) po ceni od 0,10€ - 25€ po jednom kontaktu zavisnosti od kvaliteta baze. Jedna baza sadrži od 200 - 500.000 kontakata u kojima se nalaze informacije o ličnosti. Ovakve kompanije raspolažu sa velikim brojem baza. U nekim bazama postoji detaljan opis ličnosti, od broja članova porodice, bračnog stanja pa sve do povezanih osoba (prijatelji, komšije...).

Na vaše pitanje odakle im vaš kontakt, oni će reći da je kontakt dobijen po preporuci starih klijenata, ali zbog zaštite privatnosti korisnika ne mogu da vam kažu ko vas je preporučio!

Sam kontakt potencijalnog klijenta počinje samim predstavljanjem i informacijama o samoj online trgovini. Zavisnosti od sistema rada telemarketingske agencije objasnicu dva scenarija razgovora sa potencijalnim klijentima.

Prvi sistem rada je "pasivni" sistem rada gde se potencijalni klijent kontaktira vise puta, kako bi mu se objasnio sistem rada i vrsio konstantni pritisak, da bi posle nekoliko "Contact Call"-ova krenuo u malo agresivniji način razgovora sa klijentima da bise izvršilo konačno "prelamanje" klijenta i njegov pristanak da se upusti u "nepostojeće investicije". 


Drugi sistem rada se zasniva na osnovnim pravilu koje svi zaposleni nauče nakon prvih 20 minuta rada u ovakvoj kompaniji. Sistem se zove ABC (Always Be Closing)  koji podrazumeva da se klijenti "zatvaraju" na prvi poziv. 

Agresivni deo kontakta sa klijentima izgleda ovako...
Pozove vas "broker" i kaze vam da imaju eksplozivnu situaciju na trzistu sa npr. zlatom ili akcijama neke 

kompanije i da morate brzo da reagujete kako biste ostvarili profit, jer naravno to je prava prilika za vas gde 
mozete da profitirate vec za nekoliko dana ili sati. Vremenski period zavisi od kreativnosti "brokera" kako bi 
vas lakse namamio da se upustite u celu priču. U pozadini se čuje velika buka, čuju se komentari sa inostranih 
berzi, vi jedva cujete "vaseg brokera". On to pravda da je tolika navala da morate da se sada ukljucite jer 
mnogo ljudi ceka ovakvu priliku i njegove kolege razgovaraju sa svojim klijentima koji vec ulazu velike svote 
novca.

A šta se zapravo dešava?

U prostoriji gde se nalaze svi "brokeri" pojačana su dva televizora koji su namešteni da emituju program sa 
Bloomberg-a, kako bi se napravila iluzija realne berze.
U oba sistema rada se primenjuje ovakav način agresivnog pristupa.

Sledeći korak? Ulaganje!

Pojedine kompanije imaju limite za minimalne uplate koje se krecu od 10 € pa do par hiljada €.
Cilj svakog "brokera" je naravno da vi uložite više kako bi on imao što veći deo "kolača".

Registracija novog klijenta je veoma prosta i ubrzana kako bi klijent sto pre deponovao sredstva.
Načini uplate su različiti, od uplate preko žiro računa pa do online uplate preko kreditnih i debitnih kartica VISA, MASTER...
Najviše se praktikuju uplate preko interneta, tačnije preko kreditnih i debitnih kartica. Zašto? Zato što novac odmah legne na račun i klijent nema vremena da promeni svoju odluku. 

Novac koji se uplati (deponuje) na "vaš" trgovinski podracun u nekoj stranoj banci, koja je registrovana u Londonu, Dubaiu, Hong Kongu... 

Nakon vašeg depozita vi niste još uvek krenuli u investiranje, već samo na vašem "računu" imate sredstva sa kojima možete da raspolažete kako vi želite ili uz pomoć "platform menadžera" koji je iz te telemarketingške agencije.

Kada novać legne na "vaš račun" dobićete savet od vašeg "brokera" da poslušate Platform menadžera kako biste ostvarili profit na najbrži i najlakši način. Narednu komunikaciju nastavljate sa Platform menadžerom.

Platform Menadžer? Šta je to? Da li sve kompanije imaju Platform menadžera?


Platform menadžer je osoba koja je zadužena za vas nakon vašeg prvog depozita.
Uloga Platform menadžera je da vam "izvlači" periodično novac na više načina.

Jedan od načina je da vas dovodi u rizične "investicije" kako biste izgubili ceo vaš depozit. Ovaj sistem se primenjuje kod manjih investicija do 1000€.
Zašto? Zato što će priliko sledećeg poziva da vam da priliku da se "izvučete", a zapravo upašćete još dublje u celu mašineriju. Predlog će glasiti da sa toliko malom svotom novca on ne želi da radi jer njega toliko košta večera. Tražiće vam još novca.

Drugi od načina je da vam Platform menadžeri prave profit na dnevnom nivou od 5-20% da bi vas nakon odrećenog vremena opet uvukli u rizičnu investiciju i izgubili celu svotu vašeg novca. Da bi prilikom sledećeg poziva rekli da ste videli kako može da se napravi profit samo ste vi nešto loše uradili, i predložili vam opet da krenete u investiranje da biste se "izvukli".

U takvim situacijama kod ljudi se javlja kockarska manija.

Na samom kraju kruga klijent je na gubitku 100%. Molim vas da pročitate još jednom. GUBITAK 100%!

Ukoliko to stvarno rade kako ne ostanu bez klijenata?

Lako, vi ste za njih samo jedan kontakt u njihovim bazama koje dostižu milionske kontakt informacije.

Platform menadžeri zarađuju na osnovu količine ostvarenih depozita po klijentu, a ne na osnovu profita koji naprave klijentu!

Neke online brokerske kuće ne poseduju Platform menadžere, da li je pametno sarađivati sa njima?


Pre svega, naveo sam par primera o funkcionisanju celog sistema, tako da ne bi bilo korektno od mene da vam objasnim još par situacija.

Kompanije koje rade bez telemarketingških agencija imaju druge načine za privlačenje klijenata. Kao što sam rekao široka je tema tako da ne mogu svih metoda ni sam da se setim, ali jedan od metoda je interneti reklamiranje i reklamiranje u stručnim ekonomskim emisijama na TV.

Pojedine kompanije nemaju te "zle" Platform menadžere iz jednog prostog razloga... Provaljena je "fora" sa stručnim osobama koje su tu da vam naprave profit. Takve kompanije su krenule da osnivaju nove kompanije sa drugom mogućnošću, a to je da vi pratite nekog od realnih korisnika i da kopirate njihove trejdove kako biste profitirali srazmerno koliko i oni.

Verovatno ćete reći da je to dobro, i da vi u realnom vremenu vidite koliko taj korisnik (trejder) ostvaruje profita kako na dnevnom tako i na mesečnom, godišnjem nivou. Ali u tom grmu leži zec. Korisnici (trejderi) sa najvise ostvarenog profita su zapravo zaposleni u toj kompaniji, i imaju svrhu navlačenja novih klijenata da ih prate kako bi na kraju izgubili sve. Prednost za kompaniju u ovom sistemu je što pored novca koji budete izgubili u jednom (poslednjem) trejdu, vi ćete plaćati od 5 - 25% vašeg potencijalnog profita tom trejderu, tačnije kompaniji.

Pomenuo si da je ovo kladionica, ali ništa još uvek nisi rekao o tome?

E, sad stupa zanimljiv deo koji se tiče funkcionisanja matične kompanije.
Ukoliko pogledate vrednosti npr. ZLATA na različitim platformama (u različitim online brokerskim kućama) i uporedite ih sa zvaničnom vrednošću videćete odstupanja u vrednosti kako u odnosu na zvaničnu vrednost, isto tako i na vrednosti između samih online brokerskih kompanija.

Same kompanije postavljaju svoje "kvote" gde vi možete da ulažete DVOSMERNO, na rast ili pad. Tu se pravi žargonski rečeno "razlika u kursu".

Evo primera, slobodno pozovite bilo koju zvaničnu berzu i pitajte da li možete da uložite novac "na pad" akcija neke kompanije? Nasmejaće vam se slatko. To je klađenje.

Da li je neko od klijenata stvarno profitirao?

 Profitirali su klijenti koji su sami trgovali ili su trgovali u pomoć ličnih brokera sa kojima su sklopili interni ugovor o zastupanju gde broker naplaćuje proviziju od ostvarenog profita. Postoje ljudi koji su usko specijalizovali trgovinu na ovim tržištima. Takvi ljudi ne rade ni za jednu ovakvu kompaniju. Oni ili imaju svoje kompanije ili su "slobodnjaci".

Kako je raditi za takvu kompaniju?

Hmmm... Prvi dan kada su mi rekli da je to jedan od 5 najtežih poslova na svetu, nasmejao sam se. Mislio sam da ne može ništa da bude teško. Faktički ti pričaš po ceo dan. Ali, to baš i nije tako kao što mi se na prvi pogled učinilo. Dinamičnost radnog mesta je fantastična, naravno ukoliko postoje ekstremne budale kao ja koje vole da vide energiju u samom radnom okruženju.

Finansijski deo cele priče može da se opiše jednom rečju. OČAJNO!
Prvi mesec dok si na "obuci" nisi prijavljen i imaš platu fiksno 100 USD koje dobijaš na ruke u kešu plus % od uplate klijenata koji se u početku kreće od 0,4% od ukupne uplate pa do najvećeg stepena napredovanja  2 %. Na sve to, priliko dovodjenja novog klijenta dobijaju se bonusi od 1000dinara do 7000 dinara.
Postoje bonusi koji su mnogo veći ali direktno zavise od visine uplate klijenta.  S obzirom da su te cifre velike i daleko od realnosti ne želim da vam stvaram sliku pred očima koju oni stvaraju svojim zaposlenima. Nakon prvog meseca za 100 USD postoji uslov da moraš da dovedeš 2 klijenta, dok nakon trećeg meseca ne postoji fiksni deo od 100 USD.

Ovakve kompanije konstantno primaju nove radnike jer stare ne mogu da zadrže, ne zbog kvaliteta rada već zbog politike koju vode. Kao što su im klijenti potrošna roba, tako su i radnici. U par navrata za tu kompaniju je radilo preko 100 ljudi od kojih niko nije bio prijavljen.
Svaki od radnika je bio primoran da potpiše ništav ugovor o obuci kako bi u slučaju inspekcije mogli da pravdaju naše prisustvo.

Rukovodstvo kompanije je veoma mlado. Konkretno, zamenik direktora je bio dečko star 22 godine. Dok su šefovi sektora imali i pod 20 godina.
Odnos nadređenih prema zaposlenima najblaže se može opisati robovlasničkim odnosom.
Rad od 10 sati dnevno uz 2 male i 1 veliku pauzu, bez sedenja (kada se radi agresivni metod, zbog samog stvaranja iluzije berzanske situacije, ne sme da se sedi i mora da se hoda u krug po kancelariji, znam da zvuči smešno, ali tako je).


Sve transakcije prema zaposlenima se vrše u kešu bez priznanica. Verujem da ne postoji nikakav trag novca na računima kompanije.

I za kraj...

Ukoliko neko ima bilo kakva pitanja u vezi sa ovakivim načinom trgovine možete me kontaktirati na sam.protiv.svih.blog@gmail.com rado cu vam odgovoriti na sva pitanja.

85 коментара:

  1. HTEO SAM SAMO DA TI SE ZAHVALIM,SAMO 5 MIN .RANIJE SAM HTEO DA IM UPLATIM PARE DA BIH ,,TRGOVAO,,.ISCRPNO TVOJE OBJASNJENJE ME JE SPASILO.O USLOVIMA RADA CE MNOGIMA DA BUDU NEVEROVATNI ,ALI JA TI SVE VERUJEM ,ZIVIM NA ZAPADU I ZNAM NA STA SU KAPITALISTI SVE SPREMNI SAMO DA OSTVARE PROFIT .NAZALOST OVAKVE (,,ZAKONSKE,,)PREVARE IMA SVUD A NE SAMO NA INTERNETU.HVALA TI JOS JEDNOM I ZELIM TI SVAKO DOBRO .UZDRAVLJE!!!!

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Sve bih ovo napisano ponovila i u svoje ime. Isto tako sam razmišljala, dvoumila se, poverovala i malo je falilo da "nasednem", kada mi je suprug izguglao ovaj blog... Više verujem ovome, nego "brokeru". Hvala što si nas spasao!

      Избриши
  2. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  3. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  4. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  5. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  6. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  7. Аутор је уклонио коментар.

    ОдговориИзбриши
  8. Nemojte tako ja sam izgubio sve do poslednjeg eura sto tako kazete da su prevara oni su fini ,sto mi smo najvni i neznamo da igramo tako kao oni daj lovu da ti je uzmem kao i banke i drzava ... Ko nam je kriv kad hocemo zaradu i to preko neta plus da platis i jos posteno pa gde to ima samo kod nas ....

    ОдговориИзбриши
  9. Sve je to lepo sto si napisao al je u stvari reklama za tvoje usluge?

    ОдговориИзбриши
  10. neznam kako ti je ime
    svidja mi se tvoj dugi komentar ulio mi je istinitost tih reci u mozak,tako da ti u potpunosti verujem o svemu recenog jer sam bila istog misljenja.Imam gomilu pitanja ali bez obzira na sve mozda bi zelela da rizikujem i da proverim sama autenticnost zarade.Hvala na objasnjenju Ljiljana ANOCIC

    ОдговориИзбриши
  11. Potrebmo je traziti pouzdane i regulisane forex brokere sa licenocm i malim spreadom na forex parove, zlato,naftu i berzanske indekse. Vredi pogledati. Postoji i demo racun mesec dana trial verzija.

    http://www.fpmarkets.com.au

    ОдговориИзбриши
  12. Auh, pravi Boiler Room jbte. :) ABC, name of the game! :D

    ОдговориИзбриши
  13. Nekako sam samostalno došao do sličnog zaključka korišćenjem proste logike, ali ti si stavio pečat na to. Svaka čast za tekst, ovo bi svako trebao da pročita i nauči da bez 'leba nema motike. Moj zaključak na sve ovo: brokeri su takoreći šibicari u finim odelima.

    ОдговориИзбриши
  14. Na trzistu se pojavio i kapital rs, da li je ista situacija i sa njima?

    ОдговориИзбриши
  15. Kapital rs radi po istom principu, uplatio sam 100 eur-a i nisam trejdovao zbog nedostatka vremena, posle 9 meseci su mi sa racuna skinuli 18 eur-a zbog "neaktivnosti", bez ikakvog predhodnog upozorenja, poruke ili slicno. Samo kada sam se ulogovao vidim skinuto 18 eur-a. Posle sam se tri nedelje natezao sa njima slao mejlove, pozivao ih, kontaktirao preko online chata da mi isplate preostalih 82 eur-a. Sto su nekako i uradili. Bili su vrlo bezobrazni i cesto su prekidali razgovor, nisu odgovarali na mejl i prekidali su chat.
    Zakljucak je bezite od ovih prevarana sto dalje.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako izbrisati nalog tamo?

      Избриши
    2. Hvala,zamalo se upecam i ja na kapital rs

      Избриши
    3. Pozdrav,

      pre 3 dana sam uplatio 250$ na platformu KapitalRS i tada dobio "menadžera" koji će me voditi tj. učiti trgovanju.... Razgovor sa njim je bio formalan, ali mi se njegov nastup nije svideo....

      Malo sam razmišljao i odlučio da od svega odustanem, pa sam im poslao mejl u kojem ih molim da mi se javi agent koji me je prvi kontaktirao, ali nisam dobio odgovor....

      Dogovor je bio da se čujemo sutra(juče) u 16,30, ali mi se nije javio i poslao mi je mejl izvinjenja....

      Mislim da je razlog njegovog ne javljanja, upravo mejl koji sam ja njima poslao tj. verovatno su posumnjali u to da želim povući novac....

      Molim savet šta da uradim ne bi li uspeo povući novac natrag na svoj račun???

      Hvala u napred na odgovoru


      Избриши
  16. Mozda i ne znamo da trgujemo....ali kad na kraju shvatimo da nismo za to i kada zelimo samo da nam vrate preiostao depozit...ni to ne zele da urade i da dostojanstveno vrate.
    P r e v a r a!!!!!

    ОдговориИзбриши
  17. A strane kompanije.Sta ako zelimo preko njih da kupujemo berze?

    ОдговориИзбриши
  18. Cista prevara, imam licno iskustvo sa njima i na kraju vase saradnje vam kazu da vam uzimaju isti "bonus" koji su vam dali

    ОдговориИзбриши
  19. U toku trejda prestaje da funkcionise moj valutni par iako sam bibila u plusu 20$, na moje pitanje sta se desava ne dobijam odgovor, kada je proradilo naloga mojih nema kao ni para. Strasno

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Kako se to završilo? Koliko ste imali novca na tom nalogu? Moguće je da je došlo do neke greške, novac moraju da vam vrate, kao i da daju objašnjenje i nadoknadu za zaradu20$ ???

      Избриши
  20. Mene zaista ne zanima kako unutra fukncionišu brokerske kuće. Ja nisam hteo da prosleđujem svoj novac investicionim fondovima, hteo sam ja da budem akter trgovine na svetskoj berzi. Svestan sam da je rizik ogroman, spreman sam i sve da izgubim. Ne čekam brokera da mi kaže šta da uradim, pratim sam dešavanja na svetskoj berzi i u ekonomiji, pratim instumente za trgovinu i to je to. Sam donosim odluke i sam sam odgovoran za svoj uspeh ili neuspeh.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Koji sajt koristis..mene zanima kad uplatis novac i ostvaris neki profit sam,i hoces da podignes sad taj tvoj novac koliko traje procedura..hvala

      Избриши
  21. Zeleo bih nesto da uplatim na kapital.rs. Da li ste imali od njih neku isplatu? Sta je sa vasim nalozima? Pozdrav

    ОдговориИзбриши
  22. Da li da probam sa uplatom na Kapital.rs ili da poslusam ovog izuzetno pametnog gospodina koji puksava da nam otvori oci o prevari?

    ОдговориИзбриши
  23. Zaboravi je da kaze da jedno 10% klihenata koje zovu zaradje dobru lovu.Neki su se ljudi i obogatili na berzi.I sa patikama na pijaci mozete igubiti sav novac ako nide.

    ОдговориИзбриши
  24. Kako izbrisati nalog sa kapitala.rs? Bila sam znatizljena da vidim kako to funkcioniše ali pročitavši ove komentare odsutala sam..nisam ulagala nikakav novac niti bila ikako aktivna , samo napravila nalog..da li je okej samo odjaviti se sa naloga?

    ОдговориИзбриши
  25. Ne vidim nista sporno.Imate obavestenje da je vas kapital pod rizikom.Ako slusate mentora bicete u pkusu ako ne slusate brzo ste ste na nuli.Niko vas ne vuce za usi da dodatno ulazete nego samo predlaze.Drugo je da imate tabelu ucesnika na platformi i njihov dotsdssnji uspeh a nemoguce je da su sve njihovi ljudi.na nagovor prijatelja sam pokusao podici deo novca i nije bio nikakav problem samo isplata ode za 3-4 dana.Govorim o Kapital.rs za druge ne znam i ne interesuje me.Nemam primedbu na rad mentora a tek kada sam poceo biti uspesan predlozila mi je da povecam moj kapital za trgovinu.Kada god nisam poslusao savet izgubio sam a kada sam poslusao imao sam solidan uspeh.Moj ulog nije bio velik ala planiram da ga povecam uskoro.To je moje iskustvo na Kapital.rs a sve sto pisete protiv je vasa neposlusnost slusanja saveta dok ne naucite samostalno trgovati.Samostalno eksperimantisanke skupo kosta.Ucite od onih koji znaju.Ja sam pokusao da ponudim novac mentorici da mi da pravovremenu informaciju sto je ona odbila jer kako kazeposteno i dovoljno je placena za posao koji obavlja.Toliko od mene.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Poštovani, skoro sam počela trgovati preko Kapital.rs, pa mi je mnogo toga nejasno. Kolike su šanse da me kontaktirate ma meil, i date neki prakričan savet? Moj meil je:pesicruzica3@gmail.com

      Избриши
    2. I ja bih u skorije vreme poceo trgovati preko Kapital.rs pa ako mozete neki savet da date.
      Hvala unapred!

      Избриши
    3. savet je:nemoj da pocinjes uopste

      Избриши
    4. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    5. Da li još uvek trgujete uspešno na Kapital.rs?

      Избриши
  26. Imala sam otvorenu platformu na KapitalRs. Čisti prevaranti. Sve su učinili da izgubim novac.

    ОдговориИзбриши
  27. Ma kakav mentor,dobio sam poziv od neke gospodje ili gospodjice iz kapital.rs,pitala me je zasto ne trgujem na svom nalogu,kada sam joj objasnio da trgujem sa fjucersima i opcijama kriptovaluta na berzi,ona je probala da me odgovara od toga,u fazonu svi izvlače novac iz kriptovaluta bla bla bla i da bi trebalo da uložim u naftu,ja sam joj fino objasnio da kriptovalute ulaze u bull fazu i da ce cena skočiti,sto se i desilo,poziv je bio kada je cena btc bila oko 3500 dolara,a nafta je od tada pocela da pada,sada zamislite kakav profil ljudi radi tamo,a jos crnje i gore da oni ne bi smeli zakonski da daju savete gde treba ulagati,sto dalje od takvih kompanija

    ОдговориИзбриши
  28. Dakle, i ja da pitam. Dobila sam piziv od neke gospodje iz Kapital RS kompanije sa ponudom za saradnju. Sve je zvucalo primamljivo ali meni donekle i sumnjivo. Sumnja se povecala posto sam procitala ovaj tekst i komentare. I sada se pitam da li se uopste treba upustati u tu pricu ili ne?Da napomenem da nisam ni blizu te branse. Unapred hvala.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ako hoćete da ulazete na nekoj berzi najbolje bi bilo da se upoznate sa materijom,istrazite,naucite kako se trguje imate demo naloge na berzama,znaci bez ulaganja ,ako tako savladate da trgujete nece biti problema i sa pravim novcem i niposto nemojte slusati ove nostradamuse sto vam govore da ce cena biti ovakva ili onakva,to niko ne zna,osim onih sa dubokim dzepom koji diktiraju cenu trzista,a oni verujte nece nikom dati tu informaciju na tacni

      Избриши
    2. I ja sam dobila poziv od istih. Tacnije primam poyive pec danima. I molim vas neko mi neko vise kaye , da li mogu da ne uplicem svoju bankui svoj racun na kome i tako imam sammo 120 dinara__? Bednu platu , dobijam na ruke i interesantno kao su mogli znati da bas imam ravno 90 evrra i 2000 dinara, to jest 100 evra. Koji oni tra\e? Ko im je dao moje pravo ime, ovaj broj moba imam od skoro. I tako neki nepoznati fixni broj me uporno zove i izgovara moje pravo ime!!!!

      Избриши
  29. Ziva istina..ostao sam bez zivotne ustedjevine i u 35. sve krecem iz pocetka, pri tome vracam kredit banci...i da, istina je, krenulo je malo po malo, vec kad vas toliko uvuku da zelite da izadjete, nema vam spasa..."mentorstvo" se sastoji od "uplatite jos novca"...licno iskustvo,

    ОдговориИзбриши
  30. Uclaion sam se na Kapital.rs ali sam izvukao novac sto pre. Ubacio sam 100e i izvukao nekih 90tak. To se desilo pre 2-3 god, imao sam 19-20 god, nista nisam znao ni kad ni sta ni kako, samo mi je bilo zanimljivo da ulazem novac u nesto. Planirao sam opet da se uclanim ali nakon ovoga sto sam procitao, shvatio sam da necu, sem ako ne mogu sam da radim i sam da snosim rizike.

    Zasto kazem "sam", zato sto na Kapital.rs vam uzimaju prevelik procenat ako profitirate na necemu, oko 80% su mi uzimali. Ne znam da li je to zato sto sam sa izuzetno sitnem novcem ulazio na berzu ili ne, ali svakako je previse i preglupo. Drugo, javljali su mi se, tj zvali me, na nekih 10 dana da mi kazu na sta da stavim i kad. Odustao sam od toga nakon toga i ostavio "brokerski zivot" iza sebe haha.

    Svakako, Kapital.rs je NO NO! Nikako. Jedina stvar koja mi se svidela jeste ta sto sam u roku od dan-dva povratio svoj novac. Mozda zato sto kada me je zvala zena iz Kapital.rs sam joj rekao da mi se ne svidja i da hocu da mi se povuce novac nazad, mozda sam cak i bio napadan.

    Pitanje, da li moze neko da me uputi i objasni malo kako da zapocnem i gde da sam ulazem svoj novac na berzi? Da nikome ne budem duzan procenat ako profitiram i da nikoga ne molim da mi isplacuje?

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Zaboravih da dodam, ako iko zeli da mi posveti makar malo paznje i uputi me na prav put za berzu gde mogu sa svojim novcem da radim sta hocu, neka mi se javi putem emaila: chinodoru93@gmail.com

      Hvala unapred dobri ljudi

      Избриши
  31. E ovako. Vidim ja na fejsu reklamu za Kapiral.rs. Ostavim u kontakt formi svoju email adresu i broj telefona (koje je btw obavezno polje za popuniti, znači zahteva se od vas da ostavite broj telefona kako biste se uopšte prijavili za to da vas broker pozove i uputi u svet neverovatne zarade).
    U roku od 2 dana zove me neka gospođica, objasni mi princip rada kompanije, izdiktira mi broj licence po kojoj rade, što je moguće proveriti na APR-u, bla bla bla....
    Otvorim ja demo račun proemo celu obuku.
    U meuvremenu iščitam ja ceo ugovor koji je pozamašan, a dogovorim se sa dotičnom da se čujemo za 3 dana opet.
    Zove tačno u sekund, ubeuje me da uložim eto samo 100€. Reko ako je za vas samo 100€, imate li da mi ih pozajmite, sa %om uspešnosti vaših saveta od 70%, 100€ ću vam vratiti veoma brzo.
    Pitam ja nju za sve stvari koji mi nisu bile jasne u trgovanju, sve ona meni lepo objasni, potkovana je znanjem lepo (prošla obuku kako treba).
    E sad, glavni deo, pređemo mi na stavke iz elektronskog ugovora koje su meni bole oči. Jedna od njih je, kao što je neko spomenuo, novac nestaje sa računa u slučaju neaktivnosti, znači mi se slažemo sa tim uslovima, ali retko ko ih i pročita. Objasni ona meni tu lepo zašto i kako u slučaju neaktivnosti i da je eto dovoljno samo jednom makar u mesec i po dana koliko se sećam da se ulogujem i trgujem sa 1€ da ne bih zbo neaktivnosti bio sankcionisan i pare mi bile skinute sa računa.
    Na moje drugo pitanje u vezi ugovora, bilo je tuc muc. :)
    Klasična prevara svake online broKERske kuće, obećavamo vam dodatne bonuse prilikom vašeg prvog depozita, ali novac je moguće povući samo ukoliko ostvarite profit mnnogo veći nego što je vaš dodeljeni bonus bio (red veličina ako ste na uplatu od min 100€ dobili bonus od još 100€, isplatu možete izvršiti kada obrnete kapital u vrednosti od 5000€). Objasni ona meni i to mada teška srca, jer je videla da sam sa matematikom odličan i da sam pročitao svako slovce ugovora.
    E sad, grande finale, moje poslednje pitanje vezano za ugovor. Stavka ugovora glasi ovako:
    Povlačenje sredstava sa računa, tj isplata moguća je samo u visini prve uplate i samo na način na koji je novac i uplaćen. Pa je moje pitanje glasilo, s obzirom na to da bih uložio npr tih min 100€ ali preko debitne kartice (jednosmerne, koja služi samo za uplate, tj kupovinu putem interneta, a da nemam opciju da meni neko uplati pare na tu debitnu karticu), kako ću ja dobiti svoj novac kada budem želeo isplatu. tuc muc.... :))))
    Proveriću gospodine javiću Vam, ali verujte svaki dan radimo toliko isplata sigurno nije problem. Reko verujem ja vama, ali morate mi pismeno dostaviti šta i kako se vi obavezujete da meni isplatite novčana sredstva jer ono što piše u ugovoru meni ne odgovara kao opcija, tj onemogućen sam da primim sredstva na karticu preko koje bih izvršavao uplate.

    ОдговориИзбриши
  32. Za 3 dana zove mene opet operater, ovog puta neka druga devojka, jer njena koleginica je otišla da radi na drugoj, boljoj poziciji u firmi. Pokušava da me ubedi da uplatim 100€. Ja joj kažem kako je neprofesionalno s njihove strane da nisu zapisali pitanje koje sam im postavio kako bi mi dali odgovor, nego opet navaljuju da ja njima dam pare. Ponovim ja pitanje toj novoj devojci a i ona opet tuc muc ma nemate problema ništa ne brinite. Još 5 ili 6 puta smo se čuli, nikada odgovor na svoje pitanje dobio nisam, i tom prilikom joj kažem da idem za inostranstvo narednih 6 meseci da radim i da trenutno nisam zainteresovan. Poagđate, za 6 meseci mi zvoni telefon. :) Dobar dan, eto mi imamo zapisano 6 meseci bla bla bla, a reko nemate zapisano da treba da mi objasnite kako ja svoje zaraene pare da povučem sa računa? (naravno posle tih 6 meseci me je kontaktirala treća osoba) Pričali smo dooobrih sat i po vremena telefonom, naterao sam je da pukne sa živcima i da krene da se dere na mene, s obrazloženjem da sam ja neozbiljan i da eto čuvaju oni mene u bazi pa kad se ja odlučim slobodno mogu da ih kontaktiram kad se uozbiljim. Samo sam želeo konkretno objašnjenje kako premostiti problem iz njihovog ugovora s obziron na moju problematiku nemogućnosti isplate zaraenih sredstava na karticu preko koje je izvršena prva uplata.


    Takođe, na moje pitanje da li mogu da svratim do njihove kancelarije i tamo na licu mesta popričam sa brokerom savetnikom ili kim već, dobio sam vrlo zanimljiv odgovor, naravno da je moguće da dođem kod njih u njihove prostorije, a personalni savetnik će mi i biti dodeljen, ali pogaate, tek posle moje prve uplate od min 100€....
    Dan danas, skoro dve godine kasnije mi stižu emailovi od Kapitalrsa a bogme i na telefon pokušavaju da me dobiju koliko vidim, jer sve njihove brojeve telefona sam blokirao tako da telefon automatski odbija sve pozive.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozdrav,mozete li mi reci kako ugasiti nalog na kapital.rs
      Ni mene ne prestaju da zovu,ako se ne javim odmah salju mejl...naravno blokirani su.
      Cim neko navaljuje toliko tu nesto nije ok
      Hvala

      Избриши
  33. Bravo, zamalo i ja fa uplatim pare i da se sjebem..hvala👍

    ОдговориИзбриши
  34. Ja za sada imam vrlo lepo iskustvo. Izgubila sam samo na pozicijama koje sam sama zatvorila, iskljucivo zbog svog kukavicluka. Sa sam cekala samo 5 min ne bi imala ni jedan gubitak. Isplaceno mi 200e posle 4 dana i to zavisi od banke do banke. Vrlo sam zadovoljna i trgujem po njihovom savetu. Sta znam. Meni je zanimljivo ili sto mozda moj suprug kaze, mozda prosto imam "nos" za to. Videcemo, nisam jos ni mesec dana tamo. Za sada nemam nista ruzno da kazem. Ako budem imala neko lose iskustvo svakako cu ostaviti ovde komentar.

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Pozzz..kako ide isplata? Jel sve bez problema?mislim redovno na vas racun,platnu karticu?
      Ako govorimo o kapital.rs

      Избриши
    2. Ja sam uradila jednu isplatu i odmah pola vratila. Ma to je sve ok, samo treba vremena i malo znanja. Nije prevara definitivno. Napravila sam dobaru zaradu ali treba zivaca i nerava. Uletela sam u vreme ovog haosa oko irana i nista nije očekivano. Al ajd, malo dobijem, malo izgubim. Svakako 20-tak evra dnevno moze sigurno da se uzme. I bitno je imati dovoljno novca na računu. Ja samo talozim sad pa cu od sledećeg meseca da podizem po malo, čisto da samu sebe motivisem. Eto... Veliki pozdrav.

      Избриши
    3. Pozdrav, zanima me kako vam posle ovolikog vremena ide sa kapital.rsom, da li ima nekih problema i to?

      Избриши
    4. Аутор је уклонио коментар.

      Избриши
    5. Niko se nije naucen rodio, kako se kaze kod nas. Koga zanima, on nauci, proba i ide dalje. Zivot je jedna velika skola, tako i ovo isto, ko se edukuje i nauci sta treba da radi, a pritom ne mesa emocije i ne zeli laku lovu, taj mozda nesto i zaradi na ovim platformama. Ja sam se na kapital.rs prijavio pre 4 godine, tek od nedavno trgujem, za sada jos uvek ucim, ali ne ide lose, zanimljivo je bar dok ne izgubis prvi novac, tada se vecina ljudi iznervira jer verovatno nisu dosli lako do tog novca i misle da ce ovde da zarade milione, kao i u svemu. Ako tako razmisljate, bolje igrajte loto sa tim novcem, mozda vam se posreci, ko zna. :)

      Избриши
  35. Da isto pitanje..dali neko cuo ili radio sa IM academy?Blaž Posinek?
    Iskustva??

    ОдговориИзбриши
  36. Da li ima neko iskustva sa Blazom Posinekom?

    ОдговориИзбриши
  37. Ljudi ne ulazite ni 10 evra u ovakve stvari. Sve je prevara. Kada se negde registrujete zovu vas bez prekida. Pozivaju iz inostranstva i tako vam prave racun. Haos. Mene su ostavili na miru kada sam zapretila da cu svuda u medijima objaviti da me maltretiraju pozivima.

    ОдговориИзбриши
  38. Ja sam uložila i zaradila ali su blokirali withdraw pa nemogu da podignem novac.Zapretila sam im da ću objaviti na svim društvenim mrežama i TV .Poslala sam meil svim većim TV stanicama u UK.Nadam se dobro ishodu ali verovatno posle duge borbe.
    Molim vas ako znate nekoga koje klijent CMGmarkets.io neka mi se javi jer udruženi smo jači
    Hvala

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Cmgmarkets je neregulisana brokerska kuca zato vam se i to dešava.ako vec radite sa nekom kućom prvo je dobro proverite posto se radi o vasim parama..
      Kako ste dosli do cmgmarketa,preko bitcoinere?

      Избриши
  39. Ja sam jedan od onih koji je izgubio prvo 3600 a zatim i 1480 eu. Izgubio bi vise da trenutno ni erste ni uni credit, ni druge banke ne prave problem s uplatama na poklon kartice. Nisam bio u prilici da proverim da li mogu povuci svoj novac jer sam ga veoma brzo izgubio

    ОдговориИзбриши
  40. I ja sam bio upecan na kapital.rs. Velika žvaka i psihologija. Mislio sam da su ozbiljni kada sam ih posetio na Severnom bulevaru. Počeo sam oprezno, ulog 100€. Nešto zaradio, povukao 100€ da vidim da li ide. A onda kreće pecanje: uplati 1.000€ da bi ti mi dali dodatni bonus od 600€. Greška. Ne prihvatati bonuse jer kada kreneš u gubitak, čim ti saldo dođe do 600€, odmah se te pare vraćaju kapital.rs a ja sam ostao na 0. Da ne pričam da je cilj mentora da izgubiš novac. Svi saveti su bili pogrešni. Zato im i ne treba neka obuka, nego samo da lupetaju kao da nešto znaju. I jako su navalentni. Dok sam sam birao opcije "klađenja" na rast ili pad vrednosti akcija, prateći vesti i relevantne sajtove, imao sam kakav-takav uspeh. Čim sam popustio i poslušao "brokera", sve ode dođavola. Trebao sam ranije da ih blokiram.

    ОдговориИзбриши
  41. Ja sam zaradio blizu 500e. Jedva. Krenuo sa 1000e pa par puta dodavao po 500e da bankrotiram. Na kraju sam uspeo sve da povratim i da pređem u plus. Zatvorio nalog podigao depozit i zaradu i nikad više. Koštalo je previše živaca.

    ОдговориИзбриши
  42. Ne znam kako ostali,ali ja sam slobodnjak,sam trgujem,ali sam morao da predhodno naucim...ide mi ok za sad...

    ОдговориИзбриши
  43. KapitalRS
    Imam još 1500$ depisita i 3500$ profita na računu. Ne javljaju mi se od 25.02. kada sam napravio naloge za povlačenje svoj sredstava. Videćemo kako ce se završiti, ali već razmišljam da li cu morati da se obratim medijima ili sudu. Eto moje iskustvo...

    ОдговориИзбриши
  44. Na koji nacin mogu izbrisati nalog sa njihovog sajta?

    ОдговориИзбриши
  45. KapitalRS, nikako i nikad vise. Svi agenti kao bajagi, profesionalni sa timom strucnjaka iza njih sebe, A jedini cilj im je da vas dovedu do toga da izgubite sav novac. Pratim vesti, Blumbergkanal, solidan dobit. Uvek kada sam ih poslusao a na njihova uveravanja i agresivne telefonske razgovore gubio sam. a sada sam ostao bez cele ustedjevine od 3500e.
    Moja krivica je samo ta sto sam poslusao agente.
    Nikad nikad vise Kapital RS

    ОдговориИзбриши
  46. How to Make Money - Making Money Online - Work
    It's hard to become a millionaire with gambling. If you want to play games, you can make money online. If หาเงินออนไลน์ you make the most of your income, you

    ОдговориИзбриши
  47. kako zaraditi novac preko interneta kao tinejdzer 2023 shorturl.at/gxK46

    ОдговориИзбриши
  48. My husband and I cannot express enough of how much that this company has helped us through the extremely difficult home buying process! Initially, we were a little apprehensive because of how much was needed for a loan approval, however, through it all, Loan Credit Institutions and the entire staff never gave up on us and stayed with us and educated us to the end and we are now getting ready to move into our first home ! Thank you so much AFFORDABLE HOME LOANS of 120,000 dollar!" contact them if you need a loan via email: loancreditinstitutions00@gmail.com
    Whatsapp number:+393512640785 or +393512114999
    or email: loancreditinstitutions00@yahoo.com

    ОдговориИзбриши